دیانا جوندیانا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دیانا امید زندگی ام

سومین یلدا

1392/11/29 12:47
نویسنده : مامانی وبابا
257 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا خیلی برای ما پرخاطره است چون عروسیمون شب یلدا سال86 بود برای همین هرسال یک تیرو چند نشون داریم البته سی ماهگی توهم جشن گرفتیم کلی هم مهمون خونه دعوت کردیم تاپاسی ازشب

فال گرفتیم خندیدیم بازی کردیم ورقصیدیم

بابت گرفتن این عکسها کلی باج گرفتی رفتیم که عکس بندازی بهونه گرفتی. که من هم گفتم اگه خوب عکس بندازی هرچی بخوای برات میخرم همین که از آتلیه اومدیم بیرون گفتی خوب مامان حالا یکی بستنی یکی پفک یکی اسباب بازی یکی... یکی....  من هم شدمتعجبنیشخند

 

سی ماهگی ات مبارک عزیزم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله سوینا
29 بهمن 92 17:59
فدایی دخملی نازمون بشم تولدتم مبارک خانومی ابته ببخشید من دیر تبریک گفتم
مائده(ني ني بوس)
12 اسفند 92 16:34
چقدر نازي تو خاله
مامانی وبابا
پاسخ
مرسی گلم
بهار مامی غزل
24 اسفند 92 22:50
سلام عزیزم مرسی که بما سر میزنین دخترتون خیلی نازه تقریبن با دختر من همسنه سلامت باشه همیشه
مامانی وبابا
پاسخ
ممنون خانمی